Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Filia nr 1 - gry
(2)
Autor
Ryszko Grzegorz
(1)
Wallace Martin
(1)
Wolny Przemysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Wolność
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
07 zgłoś się / Martin Walace ; opracowanie graficzne Grzegorz Ryszko. - Opole : Phalanx Games copyright 2014. - 1 gra (18 dużych drewnianych dysków, 50 małych drewnianych dysków, drewniany pionek pierwszego gracza, 15 znaczników punktów, 5 znaczników punktów karnych, 25 znaczników patroli, 36 kart dowodów, 12 kart sprawców, 10 kart przestępstw, 14 kart miejsc, 14 żetonów sprawców, 14 żetonów przestępstw, 14 plansz miejsc, 1 plansza punktów, 1 plansza punktów karnych) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 26,5x26,5x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 60 minut.
Wiek graczy 13+.
Przemyt, afery, napady, a nawet morderstwa... to codzienne zapisy w kronikach kryminalnych krajów demokracji ludowej. Czy poradzisz sobie w walce z przestępczym światkiem PRL? Złapiesz cinkciarza, ukrócisz hazard, schwytasz spekulanta? Wciel się w rolę śledczego i poczuj się jak najsłynniejszy porucznik Polski Ludowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartośc pudełka : 1 kafel startowy (fioletowy), 7 kafli McWorld (niebieskie), 7 kafli Jihad (zielone), 17 kafli neutralnych (szare), 1 plansza, instrukcje.
Gra dla 2 osób. Czas rozgrywki : 15 min.
Wiek graczy 14+.
CLASH: Jihad vs McWorld to gra o wolności wyboru i jego konsekwencjach. Każdy element misternej mozaiki, na którą składają się mieszkańcy krajów objętych rewolucją - "arabską wiosną", może zmienić swoje położenie, zmieniając przy okazji los całego społeczeństwa, a może i świata. W którą stronę zwrócą się "zwykli muzułmanie"? Czy wybiorą kolorową komercję laickiego zachodu, czy tradycyjne wartości religijnego wschodu? Według której z tych filozofii będą budowali własne poczucie szczęścia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 - gry
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 794 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej